Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  هتل چهل پنجره اصفهان هتل چهل پنجره اصفهان

هتل های ایران

هتل چهل پنجره اصفهان و هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

 

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان در سال ۱۳۷۰ افتتاح و جهت ارتقا كيفيت خدمات در سال ۱۳۹۲ بازسازي انجام داده است. اين هتل در بوستان سعدي، ضلع جنوبي ساحل زاينده رود مابين پل مارنون و پل فلزي در شهر واقع شده است. اين هتل مشرف به رودخانه زاينده رود بوده و هر پنجره از چهل پنجره قابي بر منظره اي سبز از اصفهان مي‌باشد. نام هتل اقتباس گرفته از ترانه اي قديمي و عوامانه شيرازي است. اين ترانه توصيف روياي زني است كه آرزو مي كند حمامي با چهل ستون و چهل پنجره بسازد تا شاه با يراق و سلسه درآن راحتي و رفاه را در فضايي آرام تجربه كرده و تجديد قوا كند. از مزاياي اين هتل ميتوان به دسترسي آسان به مراكز تاريخي و تفريحي از جمله ميدان جلفا و كليساي وانك، پل مارنونو سي وسه پل اشاره نمود. هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان با دكوراسيون و امكاناتي خاص طراحي شده و هميشه در تلاش است تا محيطي راحت و زيبا براي آسايش ميهمانان را فراهم كند.نرخ مسافر خارجي به دلار محاسبه ميگردد. كودكان زير 3 سال درصورت عدم استفاده از سرويس اضافه رايگان و براي 3تا8سال درصورت عدم استفاده از سرويس به صورت نيم بها محاسبه مي شود. سرويس اضافه به صورت كاناپه ارائه ميگردد. قوانين كنسلي : - اعلام كنسلي از 29 تا 15 روز قبل از تاريخ ورود، مشمول پرداخت 20% هزينه يك شب، از 14 تا 6 روز قبل، 30% هزينه يك شب، از 7 روز تا 48 ساعت قبل مشمول پرداخت 100% هزينه يك شب خواهد بود.هتل آپارتمان چهل پنجره در بوستان سعدي، ضلع جنوبي ساحل زاينده‌رود بين پل مارنون و پل فلزي واقع‌شده است. مشرف‌به فضاي سرسبز ساحل زاينده‌رود است و هر پنجره‌اش رو به چشم‌اندازي زيبا باز مي‌شود.

هتل در نزديكي محله ارمني‌نشين جلفا قرار دارد و ديدني‌هايي مثل كليساي وانك، ميدان جلفا، پل مارنون، چهارباغ عباسي، سي‌وسه‌پل و پل خواجو از شما فاصله كمي دارند و مي‌توان قدم‌زنان از آن‌ها بازديد كرد و با معماري دوره صفويه و بناهاي به‌جامانده از آن دوران آشنا شد. شما با اقامت در اين هتل دسترسي خوبي به بازار قيصريه و مراكز خريد خواهيد داشت.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/3/28 ساعت: ۱۶ توسط:ariahotelsell :